Onderzoek dienstverlening



De JGZ wil continu meten hoe onze klanten ons ervaren. Wat doen we goed en wat kan beter? Hierdoor kunnen we ons verbeteren en borgen wat goed gaat.

Onderzoek naar de kwaliteit van onze dienstverlening

Doel:

Het ophalen van klantervaringen, nieuwe ideeën en wensen zodat we die kunnen gebruiken om ons verder door te ontwikkelen. Met de uitkomsten van het onderzoek willen we de zorg verbeteren. Na het invoeren van de verbeteringen, houden we opnieuw een onderzoek. Hierdoor ontstaat een continue verbeterproces.

Doelgroepen:

  • Ouders van kinderen onder de 4 jaar die langskomen op het consultatiebureau én
  • jongeren van 12 jaar of ouder die op spreekuur komen bij de jeugdarts of -verpleegkundige.

Wijze:

Via een online vragenlijst kan binnen 5 minuten het onderzoek anoniem worden afgerond.

Start onderzoek:

6 maart 2023

Terugkoppeling

Zodra de uitkomsten van het onderzoek bekend zijn, publiceren we dat op deze pagina.


Doe mee aan ons onderzoek

Ben jij een ouder met een kind jonger dan 4 jaar en heb jij in de afgelopen 2 maanden het consultatiebureau bezocht

of

Ben jij 12 jaar of ouder en op spreekuur geweest bij de jeugdarts of -verpleegkundige of -assistente?

laat het ons weten

doe mee