Onderzoek dienstverlening



De JGZ wil continu meten hoe onze klanten ons ervaren. Wat doen we goed en wat kan beter? Hierdoor kunnen we ons verbeteren en borgen wat goed gaat.

Onderzoek naar de kwaliteit van onze dienstverlening

Doel:

Het ophalen van klantervaringen, nieuwe ideeën en wensen zodat we die kunnen gebruiken om ons verder door te ontwikkelen. Met de uitkomsten van het onderzoek willen we de zorg verbeteren. Na het invoeren van de verbeteringen, houden we opnieuw een onderzoek. Hierdoor ontstaat een continue verbeterproces.

Doelgroepen:

  • Ouders van kinderen onder de 4 jaar die langskomen op het consultatiebureau én
  • Ouders van kinderen op de basisschool die een afspraak hebben gehad op een (telefonisch) spreekuur.

Wijze:

Via een online vragenlijst kan in ongeveer 5 minuten het onderzoek anoniem worden afgerond.

Start onderzoek:

10 juni 2024

Terugkoppeling

Hier lees je de uitkomsten van het onderzoek (pdf, 610 kB).


Doe mee aan ons onderzoek

Ben jij een ouder met een kind jonger dan 4 jaar en heb jij in de afgelopen 2 maanden het consultatiebureau bezocht

of

Ben jij een ouder van een kind op de basisschool en heb jij in de afgelopen 2 maanden een afspraak gehad op een (telefonisch) spreekuur?

Doe mee aan ons onderzoek